Inici > Serveis al col·legiat > Nou carnet i guia de serveis > Centre d'atenció telefónica (CAT)

El Col·legi ha rebut durant el 2010 un total de 138.395 trucades, un 21% més que l’any anterior, de les quals un 53% han estat ateses pel centre d’atenció telefònica del CAATEEB i la resta han estat ateses directament per cadascuna de les àrees del Col·legi, a través de l’operadora automàtica que es va implantar l’any anterior. El centre d’atenció telefònica ha atès 57.448 consultes, sobretot d’informació general del CAATEEB i de Visats.

Atenció telefónica 2010 %
Visats         57.448 42%
Actes i activitats 15.697 11%
Mútues i assegurances 65.250 47 %
Informació d'Assessoria Tècnica 138.395 100 %

Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona · Bon Pastor, 5 · 08021 Barcelona · www.apabcn.cat