El centre d’atenció telefònica del CAATEEB té com a objectiu principal assegurar la comunicació directa entre els col·legiats i la institució. Actualment aquesta atenció està consolidada per personal intern del Col·legi i és un servei que vetlla per l’atenció als col·legiats, a altres professionals del sector de l’edificació i a usuaris. Al mes de març, es va incorporar l’operadora automàtica amb la finalitat que el servei fos més directe i que el col·legiat pogués contactar més ràpidament amb el departament que desitgés. Amb aquesta nova opció, podia parlar directament amb els professionals del servei i aconseguir una resposta més acurada en més poc temps.
El 2009 s’ha fet un canvi de proveïdor de centraleta, i hem passat de Telecom a Comsa 98. Això ha donat lloc a poder ser més independents en la gestió de la informació gravada i a unificar els missatges de l’atenció telefònica, de Barcelona i delegacions, i així s’ha facilitat que hi hagi una informació permanent d’atenció al col·legiat, d’horaris, vacances i dies especials.
El centre d’atenció telefònica és un servei de consulta i gestió, on es resolen un 80 % de consultes de totes les àrees. Hem gestionat 114.063 trucades, de les quals un 40 % han estat consultes de visats, un 30 % d’informació general, un 20 % per inscripcions a actes i activitats i un 10 % aproximadament de traspàs de trucades.
L’atenció telefònica també permet traslladar les inquietuds dels nostres col·legiats, tenir al dia informació puntual en funció dels canvis en el sector. És un servei d’atenció per localitzar la informació dins dels nostres canals de comunicació, el web, L’Informatiu, el setmanari 7@. Pel que fa la gestió, les opcions més sol·licitades són per correu electrònic i per fax, i s’han registrat un total de 620 accions. També el centre d’atenció telefònica col·labora amb altres departaments en moments molt puntuals, com ara la campanya de MUSAAT
Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona · Bon Pastor, 5 · 08021 Barcelona · www.apabcn.cat