L’objectiu de la unitat d’imatge gràfica corporativa és vetllar per la seva homogeneïtat en totes aquelles accions de comunicació i espais del CAATEEB, i d’aquesta manera reforçar la identitat de la institució perquè sigui sòlida i duradora. Pel que fa a les publicacions i elements promocionals, com ara cartells i targetes grans, l’any 2009 s’ha continuat treballant en la línia del respecte al medi ambient. És per això que s’han mantingut les mesures com ara l’estalvi o bé l’eliminació del paper, l’aposta per nous formats de difusió digital i la utilització, en el seu cas, del paper reciclat. En aquest cas es treballa amb impremtes que utilitzen materials ecològics, com ara les tintes, i que generin el mínim de residus.
Una de les tasques més importants que s’ha dut a terme aquest any ha estat la substitució dels elements identificadors amb motiu del canvi de denominació del Col·legi. La presentació pública i posada en valor de la nova marca va tenir lloc al Saló Internacional de la Construcció Construmat. l’estand del Col·legi va lluir en un lloc preferent el nou nom del CAATEEB, i en va fer difusió entre els visitants mitjançant el lliurament d’objectes de marxandatge.
Al llarg d’aquest any s’ha mantingut una línia de continuïtat en la imatge gràfica de les peces de difusió d’activitats ja implantades entre els professionals i en el sector. És el cas de Matins Construcció, Dinars Construcció, els Premis Catalunya Construcció i els catàlegs de cursos de l’Àrea de Formació.
Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona · Bon Pastor, 5 · 08021 Barcelona · www.apabcn.cat